In de avond van dinsdag 23 juni kon iedereen genieten van een openluchtconcert van de Brassband Wirdum.

De zon scheen, het was warm maar met dat was voor de Brassband geen probleem om te laten horen wat ze kunnen. Ook de jeugdleden van het korps werden nog naar voren gehaald. Ze hadden het weekeinde daarvoor hun tweede optreden gegeven in de Kurioskerk in Leeuwarden en wonnen daarbij twee prijzen. Dit werd beloond met applaus. De Brassband ging vervolgens nog even flink oefenen voor het optreden op zaterdag 27 juni in It Heidenskip. Hieronder een foto impressie.